hemma igen

hejsan alla :) , nu har jag kommit hem från italien , kom hem igår ;) , tyvärr har jag inte blivit alls brun , men om jag ska skylla på ngt så har vi faktiskt knappt fått sola eftersom vi varit där på träningsläger, och jag och elin är ju så dumma att vi skrúbba varadra nästan varje dag vilket man nte ska pluss att det var precis efter vi solat vilket man inte heller ska göra XD , aja hoppas jag blir brunare nästa år ;) , vi har varit på en vattenpark, nöjespark och¨på en diskobåt ;) , och så har vi  haft gemensam träning med brommas kill juniorlag och haft poldisko med dom , några sjukt snygga killar ;) ,haha , vi har även gjort en massa annat skojjit också men orkar inte skriva allt, det kommer lite bilder på allt senare när alla har lagt ut sina bilder :D , men ni får nog vänta ett litet tag :) , byebye så länge / simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0