bara för att elin är bäst

hej alla simoeälskare !  , simoens vikarie hära ; Elin , simone bad mig skriva i hennes blogg. efter som att det blir så tråkigt när hon gör det själv, haha skojaa men simone är bortrest och kan itne skriva själv för hon har ingen dator :/
för dom som inte vet så befinner hon sig i eskillstuna på sitt landställe, allt hon har att göra är att sola med sin sololja ( så om ni undrar varför hon är brun så är det heelt fusk efter som att man blir brunare av sånt skit. och hon påstår att det är solkräm , men yä right ) iaf, vädret är på topp hos simone :) , som det endast var på morgonen här i svergie tänkte jag säga en menade såklart stockolm !
ett underbart inlägg som detta kommer ni inte få se mera av tror jag efter som att jag som assistent också åker bort :/ , men det är inte helt fel att anlita en andrahands vikare !
ppussis / ELIN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0