det blir som det blir

hejhej :) , kommer som sagt inte skriva på länge nu ;) , ni får vänta haha , jag kom iaf hem från gotland igår :) vi hade as roligt där :) , jag golpar, claudia och olivia :P , det kommer lite bilder :P , imorgon eller idag åker jag till landet i en vecka sedan åker jag och troligtvis claudia ner till skåne tsm :) , sedan är det dags för italien med alla roliga kompisar :D , längtar :D , haha , jag har köpt en massa saker idag :)  ,ett kompisarmband, en tröja, två nagellack, acceton, ett par örhängen, en bikini, en sololja som luktar som favoriten som claudia har :D  hahaha , ni får ha det bra allesammans ;) <33

                     

bild 1. utsikten från vårat tält vid kalkbrottet
 2. jag
        3. jag på berget
        4. massvis med smågrodor vid kanten till vattnet vid kalkbrottet  
        5. vår grill, som vi grillade hamburgare vid och maschmellos
        6. en jätte padda, mitt i natten
        7. mina ben och golpars ben
        8. jag och cladudia hoppar från ett högt berg
        9. olivia, claudia och jag, står på händer i vattnet
       10. claudia, jag och olivia i vattnet på ett ställe där det var jätte långgrunt
       11. jag och claudia
       12. jag

             

bild 1. bikini, H&M 100 kr
2 och 3. tröja/ linne H&M 100 kr
4. acceton 20 på ica, två nagellack 50 kr åhlens
5. arband gliter 40 kr
6. smycke på armband 40 kr gliter , claudia har ett lås
7. sololja, åhlens 85 kr
8. örhänen, gliter 59 kr

puss och kram / simone
 

Kommentarer
Postat av: elin

simone simone simone , taabbee att du själv har skkrivgt "solojla" när du påstår att det ändast är solkräm , nu är du diskad för ANDRA gången och det ser ut som att jag hara vunnigt våran tävligt !!

haha <333

2008-07-12 @ 11:42:48
URL: http://elnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0