tillbaka

hej alla som längtat efter mig, haha , skojja ;) , nu är jag hemma igen eller inte hemma för det kommer jag inte vara förän på torsdag men jag är iaf lite närmare stockholm en vad jag har varit ;) , under min lilla trip har jag varit i skåne, danmark och gränna med claudia sen har jag varit på mitt land med olivia :) haft sjukt roligt , här komer lite få bilder från min och claudias resa :)

klicka på bilden så blir den stor 
claudia och jag 
              
klicka på bilden så blir den stor  
jag på en brygga i gränna 
   
klicka på bilden så blir den stor
   claudias och mina ben/fötter

klicka på den så blir den stor
min och claudias glass i gränna

klicka på den så blir den stor
en blandning av mig och claudia

klicka på den så blir den stor
solnedgång i gränna

klicka på den så den blir stor
claudia och jag i kivik

klicka på den så blir den stor
jag skriver med stenar i sanden i simrishamn


jag ska klätra läskbackar


jag klätrar, klarade 28 st


jag och claudia i kåseberga


jag i simrishamn


den bjuder jag på


jag och mina galna föräldrar XD , ( pappa är inte full, haha )


jag, mamma, mormor och gammelmormor


jag och claudia i danmark


jag i danmark


claudia och jag i danmark, i skyltfönstret


claudia och jag vid öresundsbron

same


jag i varberg


claudia i varberg


jag och jag , haha

nu måste jag dra för jag och claudia ska fixa lite saker ;) , kommer några fler bilder sen
puss och kram alla / simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0