äntligen kan jag skriva om min midsommar

jag åkte till olivia i torsdags. när jag kom hem till henne spelade jag guitarr hero med henne och hennes bröder ( sebastian och patrik )  jag sög medan hennes bröder ägde ;) , sedan åt vi middag. eftere middageb gick jag och olivia ut med hennes hund alfons i en timma. vi gick till en lekpark och hade as roligt :D efter det gick vi hem och såg eurotrip en as bra film !!! ;) sedan somnade vi. dagen efter ( midsommar ) vaknade vi klockan 8 av olivias mob, när vi gjort oss klara för att åka och hoppat in i bilen slog patrik och olivia vad om hur länge jag skulle kunna hålla mig vaken. Patrik vann , det dröjde nämligen inte länge innan jag somnade. när vi kommit till det stället som martin timell skulle hämta oss med sin båt på så började vi packa i våra saker i båten. när vi kom över till ön där de hade landställe så kom mattias, fredrik och kattarina ( martins barn och fru ) fram till mig och kramade mig och välkommnade mig. ( hade ju träffat dom förut ) och sedan skakade jag hand med martin ( hade aldrig träffat honom innan ) sedan kom resten av folket och vi åt lunch. efter det gick vi ut med alfons och sofia och julia ( två thjeher i vår ålder ) följde med , med in hund birk. när vi kom tillbaka gick jag, olivia, julia, mattias och fredrik till midsommarstången och jag dansade med mattias sedan hade vi lekar, balansera potatis på sked och hoppa säck, popatis leken förkora vi och hoppa säck vann vi ;;) , sedan gick vi tillbaka till huset och hoppade lite studsmatta och snackade lite med alla. jag masserade också martins händer och han masserade mina sedan åt vi middag. då martinn höll ett tal där bla jag va med :) efter middagen badade jag och olivia i deras "utomhus badkar" (som martin byggt på äntligenhemma.) tsm med alla ungdommar. efter det tog jag , julia, olivia, sofia och olivias pappa och martin båten över till en ångbåtsbryggaoch dansade till live band. efter ett tag kom även mattias, fredrik, patrik och sebastian och vi stod och snackade med mattias då 4 tjejer bakom oss började snacka as mycket om honom och planerade hur de skulle gå fram och hälsa. vi berättade allt för mattias och han gick fram till dom och ägde dom riktigt hårt XD , hahah så sjukt roligt det var !!! sedan fick jag en puss på handen av mattias XD , efter det åkte alla vi hem med båt med martin när vi kom hem badade vi i deras "utomhus badkar" med två killar filip och fredrik ( en annan fredrik ) som det senare visade sifg att dom satt där i näck XD , hahahah , sjukt pinsamt !! sedan gick alla vuxna och sov och jag, olivia och alla ungsdoms grabbar drog till en pub  , så jävla roligt vi hade där asså !!! , vi gick och la oss vid 5 på morgonen och vaknade sedan 12 dagen efter och sedan åt vi frukost och drog hem, familjen timells ville gärna att jag skulle komma dit ngn mer gång :) och det vill jag gärna göra !, världens mysigaste ställe och trevligaste mäönnsikorna och vara där med olivia var typ det bästa ! :D <33  när vi kom hem till olivias hus åt vi pizza och sedan somnade hela familjen branö och jag xD , hahah , på kvällen såg jag och olivia filmen titanic, ( första gången för mig ) , den var sjukt bra och både jag och olivia grät XD , thahah
aja säger bara att det var min roligaste midsommar och helg någonsinn !!!
/ simone

Kommentarer
Postat av: Olivia (idolen själv)

OMG pussade mathias dig på handen :O nu blir ja besviken att du stöter på min boyfriend :P nej skoja bara! men han är min kusin och ja måste godkänna alla tjejer han träffas (glöm och dröm simone, du är på tok för ung) Simone du glömde skriva att vi oxå va näck i tunnan :P:P ooooh nu e ja i trubbel! :P jag älskar dig med! <3<3

2008-06-28 @ 19:26:14
Postat av: Anonym

haha lilla olivia, det skiljer ju bara typ 6 år mellan oss ;) XD hahah , och jag har ju pojkvän :P , och olivia det där med att bada näck , den saken har vi ju diskuterat tusen gånger det skulle INTE KOMMA UT XD , hahah men för att slippa missförstånd så var det ju så att jag och olivia badade INTE näck utan de två killarna , filip och fredrik ;) hahah

men älskar dig ändå gumman :) <33

2008-06-30 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0