barndomsvänen evelyn

jag tänkte bara skriva en liten text om mig och min barndomsvän evelyn ! , första gången vi träffades var när jag började e1:an och du började 6:års, vi skulle göra någon hälsningslek och både du och jag var ganska blyga så vi stod bara i ett hörn tysta och sa ingenting men tillslut gick jag fram till dig och sa : hej vad heter du , jag heter simone :) , och efter den gången har vi varit bästakompisar ! , vi umgicks varje dag och det visade sig till och med att vi bodde på samma gård, men när jag bytte skola i 3:an så tappade vi kontakten ganska mycket och jag gick min egna väg i livet och du din! , vi har ju träffats lite då och då men nu på sistonne har jag bara träffat dig typ tre gånger på ett helt år fast att vi bor på samma gård 100 meter ifrånvarandra ! , jag vill verkligen inte tappa kontakten med dig för jag har haft och har så sjukt roligt med dig ! jag kommer aldrig glömma våra minnen tillsammasn! tillexempel när vi hade köpt varsinn babyborn och kunde verkligen inte skiljas från dom och min var mörkhyad men inte din thaha , och sen när vi var älgtokiga vi köpte oss en varsinn gossedjurs älg , hälge och hasse :P , haha jag har faktiskt kvar min ! (A) , eller när vi alltid var ute på gården och lekte eller när vi såg vår första skräckfilm tsm :) och den gången jag var på ditt land och vi räddade alla humlor som höll åp att drunkna XD, du är oförglömlig gumman ! , jag älskade dig då och du vet att jag fortfarande älskar dig ! , vi ska ju träffas nästa vecka och många andra gånger under lovet och det ser jag mycket fram emot !! du och jag genom allt från 6:års åldern till dagen vi dör !? right ? :)

evelyn jag älskar dig ! <3


/ din simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0