fredagen

hejsan bloggen :) , igår ( fredag ) hade vi en liten tjejmiddag hemma hos mig och sjöng lite sing star det var faktiskt skit roligt XD , haha senare så åt vi hamburgare och efter ett tag började vi leka kurragömma vilket var sjukt oseriöst XD , hahah , gömställena va typ bakom en golvmopp mm , och efter det hade vi inte så mycket att göra och helt plötsligt började olivia och claudia leka läskiga och jagade mig med diskborstar och skedar :S , hahha jag fick panik , jag lovar !! XD , olivia filmade mig och jag står typ och slänger massa saker på dom och börjar skrika som fan XD , hahah , efter ett tag så gick vi in på mitt rum och spelade världens högsta musik och sjäng med haha :) , jag tycker kvällen var väldigt rolig iaf :D ,
puss och kram alla
/ simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0