gårdagen + denna dag

hejsan alla :) , vill bara berätta att nu under sommarlovet kommer det bli lite olika mycket när det gäller skrivandet men ni får ha tålamod ;)
iaf igår sov jag hos ellen , vi va ute med några innan vi skulle gå på bio " the happening" en film att rekomendera ;) , det är typ en skräckfilm inte så läskig men äcklig ;) , efter filmen var vi ute typ en halvtimme till med några människor, och när vi vaknade idag träffade jag och ellen daniel som är en gammal vän till henne, efter det så träffade jag olivia vi gick till en park och åt glass och jag ringde till min pojkvän som jag saknar sjukt mycket , vill att han ska komma hem nu ! "/ <33, aja nu tittar vi på fotbollen iaf , jätte kul * NOT*   XD haha
puss och kram
/ simone

Kommentarer
Postat av: Oivia

3 punkter lilla gumman!



1: bros before hoes!

2: LÄR DIG ÄLSKA FOTBOLL!

3: ja råka stava mitt namn fel men orkar inte ändra!



hmm det va allt...

nej juste...



3,5: lär dig vad drive in betyder

2008-06-19 @ 09:27:54
Postat av: simone

haha, lilla gumman :) , jag gillar fotboll men vet inte varför jag ínte orkade kolla XD , haha aja

2008-06-19 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0