lördag-söndag

hejsan bloggen och alla läsare:) , igår ( lördag ) fick jag, olivia, golpar och claudia för oss att tälta på en ö i orhem så först åkte jag olivia och claudia dit för att kolla ur det såg ut och olivia och claudia badade sedan mötte vi golpar och alla vi fyra åkte ut till den lilla ön, ön fick vi åka ut till med olivias lilla gummi båt, så efter några rundor över vattnet med väskor och männiksor var det bara att slå upp tältet, då var klockan runt 7 , vi åt middag så fort vi kom till ön, vi åt kyckling och chips och drack coca-cola efter maten badade olivia och claudia medan jag och golpar skulle ut och lära oss ro bbåten XD , vilket inte gick så himlans bra men vi tänkte med lite övning går det bättre :) , när vi väl kom till land var det dags för efterrätten , goooooooooooodis :) , mums haha, men jag mådde lite illa så åt inte så mycket, medan vi åt godiset så spelade vi kort (tecknet) och jag och golpar vann tror jag , jinte helt säker ;), efter kortspelandet hade det blivigt mörkt och olivia sprang iväg och snackade med daniel i tele snackade tydligen om mig och joel ::S , haha , sedan skulle jag skrämma golpar lite så jag "försvann" ( satte mig längst ut på ena änden av ön) , medan golpar sprang runt helt ensam och ropade på mig, hon tyckte inte det var lika roligt som ja XD hahahaha efter det så kände jag att jag saknade my boyfriend så tog upp telen och ringde till honom ;) , nu hade klockan närmat sig 12 och vi gick och la oss i våra sovsäckar ;) , då vi fick kontakt med några människor på en ö ungefär 500 meter bort ;) , haha vi satte på hög musik och började sjunga, det höll vi på med till klockan typ var 3 på natten XD hahaha , kl 3 somnade jag iaf dom andra somnade väll några minuter senare en mig, och vi vaknade kl 8 på morgonen, de första jag gjorde var att äta frukost medan de andra låg och försökte värma sig ;) , hahah efter ett tag när alla var mätta och belåtna så var det dags för olivia och claudia att bada och en för mig och golpar mer övning med att ro båten ;) , så jag och golpar började ro över till ön som låg ca 500 meter bort, dt gick faktiskt väldigt bra måste jag medge ;) , efter en stund kom olivia och claudia simmande till ön då var det dags för mig och golpar att ro tillbaka, när i väl kom iland så började vi packa ihop alla saker vilket tog sin tid ;) , sedan ringde vi olivias föräldrar som skulle komma en bit på vägen och hämta oss, så nu vbar dett dags att lasta över allt till fastlandet igen ;), jag som tyckte att jag blivigt väldigt duktig på att ro tog på mig jobbet att åka fram och tillbaka med all packning så jag började med att lämna golpar på fastlandet och på väg tillbaka till ön började båten pysa och luften gick ur så halva rumpan kom till vattnet och det gick inte att ro så jag började skrika att jag fick panik och att jag skulle dö XD hahah , vet inte varför jag trodde det eftersom jag faktiskt kan simma XD , men iaf så hoppade jag i vattnet och simmade in med båten till ön då jag kom på att jag haft min mob i fickan så den var bara att lägga på tork resten av dagen, jag var tvungen att skynda mig på för att jag ville hinna träffa joel en stund men vi kom hem så pass sent att jag inte hann :( , men ska träffa honom imorgon :) , lääängtar ! :P , när vi kom hem till olivia så gjorde vi pankakor och efter det så duschade jag och claudia sedan skulle vi dra hem men jag råkade somna i olivias soffa , uuuuhps , thihi men vaknade kl 6 så drog hem då och nu sitter jag framför datan och skriver om min sjukt roliga helg :), hahah , kommer en massvis bilder från ön sen :P
puss och kram så länge
/ simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0