onsdagen

skrev inget igår så  det får väll bli idag som vanligt ;) , igår gjorde jag inget annat än att springa runt på stan och leta skolavslutningskläder och träna XD , hittade inget till skolavslutningen så det får väl bli några runder till in till stan "/ , och träningen var väll sådär ;) , jag hade dumt nog torrakat mina lår på morgonen för jag hade brottom och de jag upptäckte senare var att mina lår var helt sjukt röda , haha XD och efter typ 7 gångers insmurgning så försvann det ;) , hahha , Hanna L nu vet jag att du snart kommre spana in min blogg eftersom du gör det varje dag ;) och nästa gång vi träffas så kan väll du berätta för mig vad jag gjort de senaste dagarna XD , eftersom att du vet allt om mig nu XD , hahahah aja
puss och kram alla
/ simone

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, självklart min lilla sötnos ska jag göra det ! ;) jag är en trogen läsare vettu !!! ;)
Lots of love, !!

2008-06-05 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0