söndag

förlåt om jag inte skött min blogg som jag ska men har haft så mycket annat att göra en att sitta vid datan ;) , här kommer gårdagens historia :P
jag och claudia åkte in till stan för att käka och lite sånnt sen så träffade vi joel och hans kompisar som satt och grillade godis XD :) , efter det så drog vi till deras "kompis" som jobbar i en grill, och som blev utskäld av golpar för ¨någon dag sen, iaf så käkade någon av killarna, sedan så drog jag och claudia till märsta igen ;) , jag hade as roligt eller snarare mysigt tror derimot inte att claudia tyckte dagen var så rolig "/

idag (söndag) har jag och claudia inte gjort mycket, vi ha solat och badat i hennes pol sedan drog jag hem, nu sitter jag vid datan och har inte så mycket att göra, väntar på att evelyn ska ringa mig ;)
puss och kram alla
/ simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0