torsdagen, nationaldagen och planer för idag

hejsan alla :) , förlåt att jag inte skrivigt på sjukt länge men för det första har jag stått i kö för att byta till publishme.se ;) , och så har jag haft så mycket att göra så har inte haft ork eller tid att skriva ;) , men  nu kommer lite nytt :P ,

torsdag: jag hade skola i typ tre timmar innan vi fick gå hem ;) , slutade typ kl 11 :) . när skolan var slut åkte jag och claudia och solade i vasaparken och efter ett tag kom elin också ;) sedan åkte vi till rålis och solade ;) ( kommer bilder sen ) efter de så träffade jag elin, golpar, olivia, claudia, joel, charlie och william på min egna skolgård på kvllen :P , vi gjorde inte så myket där innan vi åkte till axelsberg utanför min pojkvän :), där satt jag och joel och hade det lite mysigt medan elin och olivia hade brottningsmatch och golpar, claudia och charlie satt typ och små snackade och vi fick reda på att charlie hade trillat när han gått lite framåt lutad i en backe och det var så illa att han fick gå med mjukisbyxor ;) , hahah tror bara att det skulle kunna vara han som lyckades med något sånnt ;)  efter ett tag åkte alla vi tjejor hem och sov hemma hos käreste golpar :)

nationaldagen ( fredag ) : vi vaknade ganska tidigt för vi skulle hem fort och hämta badkläder för vi skulle till något bad som hette typ flatenbadet ;) , claudia och olivia åkte dit med moppe och kom ungfär två timmar före oss dit XD , vi ade nämligen väntat på bussen i två timmar och när väl bussen kom var det fel buss vi väntat på , gissa om jag fick damp ? hahaha , aja när vi väl kom dit så solade jag medan de anddra badade och claudia och olivia drog typ vid 3 och vi stannaade nån timme till, när jag och elin väl kom hem till elin ringde min älskling och frågade om cvi kunde träffas så jag elin och matilda åkte till högalidskyrkan och träffade joel och c & o , sedan ringde jag gopar och tvingade henne att komma , när hon väl kom skulle vi dra och följa med matilda till gullmars för hon skulle ha match supertidigt dan efter så var tvungen att sova lite längre ;) , dagne var rolig och mysig :)

idag : jag och elin har inte gjort så mycket ska snart till farsta och köpa lite saker ;) , skriver mer om dage senare, bilder från torsdagen kommer också snart ;)
puss och kram alla
/ simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0