igår ( lördag kväll )

jag, elin, isa och maria skulle som sagt åka till nrj festivalen igår, men när vi kom dit så var det ett litet pytte band som spelade XD , haha, så vi drog därifrån och isa och maria drog hem till maria som bor i slussen. medan jag och elin luffade omkring inne i stan ett tag, när det kom några turkar och började snacka med oss , jag lurade dom att jag var 96:A XD , hahah, men kunde inte snacka så mycket med dom eftersom jag snackade med andreas eriksson i tel :) , mycket roligare:P , thihi , sedan åkte jag och elin till slussen och mötte isa och maria på donken där det satt typ tre äldre killar som började glo skit mycket på oss och när vi väl drog därifrån så följde dom efter och bad om elins nr , och så följde dom med till zinken och hornstull tillslut drog jag och elin därifrån :P så gick våran lördag kväll ut :)
puss och kram
/ simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0