mysigaste torsdagen

hej alla, förlåt att jag inte skrev något igår men jag hade så fullt upp ;) men här kommer lite

igår hade vi det sista provet förhoppningsvis, det gick bra :) , efter skolan gick jag, claudia, golpar, stina, maria, ebba,nathalie klara och andrea till tanto och solade en stund :) sedan drog alla förutom jag, claudia, golpar och ebba som satt kvar nån timme till och fick iden att vi skulle ha pickninck :) , så vi åkte hem och fixade mat mm och satte oss i tanto och efter ett tag kom min kära pojkvän joel och vi drog iväg med han och hans kompisar, mycket roligt och mysigt :) , vi kom hem typ halv elva och sedan satt jag och claudia och snackade lite , hon sov ju hos mig :P , jag hade iaf väldigt rolilgt :)

idag ska vi ha orientering alla åttorna i vår skola, hoppas det kommer gå bra ;)
puss och kram alla
/ simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0