onsdagkväll

hejsan alla , det här är det första inlägget på min nya blogg ;) , hade ju en annan förut men den är tyvärr borttagen nu, aja iaf, idag har det inte varit någon spec dag, förutom dom långa tråkiga SO timmarna vi har som sista lektion på hela dan, juste jag fick ett sjukt roligt sms av min älskling elin idag XD , haha hon hade  tagit kort på mina otroligt fina skor *NOT* med et par randiga strumpor i olika färger och skrivigt att jag hade glömt dom hos henne , haha okej det lät inte så roligt  nu när jag berättar det men de är väldigt roligt, något intärn skämt vi har ;) , haha aja iaf efter skolan så var det dags för träning som vanligt på onsdagar :) , träningarna är ju då inte så roliga just nu eftersom vi är typ 5 varje träning , men den gick väl helt okej iaf.
nu sitter jag vid datan och  väntar på att min älskling joel ska logga in på msn :) , har inte träffat honom på snart två veckor, katastrooooooooooooof !! , hoppas jag träffar honom imorgon :P
puss och kram alla
/ eran simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0