torsdag

hej bloggen ooch alla läsare :)
inlägget innan blev inte så noga skrivet om dagen men trodde att jag hade världens största skoluppgiften jag skulle hinna med tills imorgon så jag var lite stressad , men så fick jag just veta att den var till nästa fredag , pjhuuu :D

iaf , det var första dagen för mig i skolan på denna vecka , har ju varit sjuk, trodde jag skulle ha tre prov denna dag men dom blev framsjutna tills imorgon ;) , så ska pluggaa lite inna jag går och lägger mig sen, har precis kommit hem från den så kallade "festen" , den var faktiskt gansk< rolig :P , men innan jag gick på den så var jag, golpar och claudia inne i stan för att leta skolavslutningskläder ;) , hittade då inga men claudia hittde tre par skor och två pat örhängen, när hon väl har kommit in i en affä så köper hon upp hela :) , det är hennes shoping taktik , hahah nu vet jag inte vad jag sk göra riktigt , är hemma själv min mamma är kvar på "festen" och min pappa, brorsa och hans flickvän är och repar , dom ska nämligen spela på en lite större fest imorgon :) , jag skulle faktiskt varit med och sjunga igentligen men valde att inte förlja med alls på festen imorgon , vill hellre vara med claudia opch min pojkvän :) , ser mycket fram emot imorgon kväll :) , och jag hörde av claudia idag att oscar , tyckte att våra bloggar var tråkiga så då kan ju du oscar säga vad vi ska ändra på om du nu läser det här inlägget :) , hahah
puss och kram alla
/ simone


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

söt design:)

2008-05-22 @ 21:38:22
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: simone

tack :)

2008-05-25 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0