Blåst?

Åh jag blir bara dumförklarad hela tiden :S i helgen så satt jag claudia och jenny och skulle komma på en dikt om alla i vår gympagrupp


Jenny: vi komma som en arnoldtrupp...

Jag: Vad är en arnoldtrupp? :S

Claudia: arnold svartshineger ? (vet inte hur han stavas)

Jag : Eh va ? jag har inte sett den filmen ;)

Jenny: åhhh, det är en person, pucko!

Jag: jaha, smart :)


Sen kom ett rim om marion, som då är mörk i hyn...



Claudia: men simone du är ju en arrier

Jag: huh? jag fattar inte, sluta driva med mig!

Claudia: Men du är ju en arrier

Jag: Och vad är det?

Claudia: vi läste det precis i skolan !?

Jag: jaha en mörkhyad människa ! :D

Jenny: asså åhh, är du mörkhyad eller ?

Jag: nej, men ni drev ju med mig?!

Claudia: neej pucko!


Sen tillbaka till ämnet om arnol....


Claudia: ja men han är ju en guvenör

Jag: vad är det ? :)


Jag tänker till och kom på att jag läst det i en kalle tidning



Jag: jaa, men det är ju en sån som jobbar på en båt :P





Personligen tycker inte jag att det är konstigt att jag ínte förstår så svåra ord men finns ju vissa med ett stort ordföråd !

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0