:)

Hitta en rolig sak på jonnas blogg :)

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Simone
Smeknamn: Simpa, smompa
Låt som när du är ledsen sörjer till? olika
Beroende av:  mobilen, marabou daim choklad!
Vem behöver du mest just nu? en speciell person
Vad tror folk om dig? blåst
Stämmer det? Nej
Vad får du oftast komplimanger för? min kropp
Vad säger du för att imponera på någon? flottur ras!
Hur imponerar man på dig? snäll, ger mig komplimanger :)
Brukar du skratta för dig själv? ja ! :$
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Du kan inte stanna hemma då? :( alla åker ju iväg förutom jag :( <3<3 (från fredrik w)
Vilken är din favoritmålning: ??
Var bor du? södermalm
Trivs du där: japp, som fisken i vattnet =)
Äger du några converse: nej, men snart !
Sprit, cider, vin eller öl:
Brukar du bli för full:
Vad har du för mobil operatör: telenor
Är du allergisk i mot något:  Nej
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: fattar inte !? :S
Hur svarar du i mobilen: ja hej det är simone, (personen svarar med sitt namn) jag igen: jahej!
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han kunde komma och hämta mig med bilden
Antal timmar sömn inatt:  8
Sov du ensam: nopp
Tycker du om din pappa: ja
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: när jag är lyckligt kär och när någon är snäll :)
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: konstig känsla
Vanligaste färg på dina kläder: olika
Vad tycker du om fötter: äckliga!
Är du smart: enligt mig ja, enligt alla andra nej
Var du aktiv i skolan: ja då
Vad saknar du: en kille, och vänner man tappat kontaken med
Hade du en bra kväll igår: superduper kväll!
Favorit dryck på morgonen: Ohboy
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg? nopp
Sysslar du med någon idrott: ja
Vill du hellre ha mail än brev: mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: bli rädd!
Är du nöjd med ditt liv: ibland, men de finns ju tyvärr alltid ngt man vill ändra på
Är du bortskämd: njae
Vad gör du i morgon: åker till boring landet!
Vad är det värsta du vet? spindlar och killar som är dumma i huvudet!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? eh, vill jag nog inte själv veta!
Vad behöver du just nu? en pojkvän! :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning
Vad längtar du till? sommarlov
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja älskar mina vänner
Vad använder du för shampoo? mitt favorit är gliss :) 
Vad är det finaste du fått? flera saker
En speciell dag du minns: gårdagen!
Hur gammal är du: 15 :$
Tycker du om någon just nu: japp
Om fem månader: kan inte se in i framtiden
Du samlar på: midaljer :P
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: elin, claudia, anna
Gillar du golf: nej, usch
Vilken tid gick du upp idag: 11. 20
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: titta på film och tråka, (ska åka imorgon)
Är det okej att gråta: ja såklart
När grät du senast: igår, två gånger
Laddar du ner musik och film från Internet: nej, har andra som gör de åt mig :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA!
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 9 eller 10
Har du piercing: öronen, vill ha i tungan
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: vet ej
Solar du ofta: ibland :)
Är du bra på att laga mat: som fan ;)
Gillar du att dansa: japp!
Är du flygrädd: aa
Hur vig är du: invig som en kokt spaghetti
Vad dricker du helst när du är törstig: grape tonic
Vilken är din favoritglass: magnum
Tror du på ett liv efter döden: haha, ingen aning
Tycker du om sushi: älskar!
Vad äter du helst när du ser på film: godis!
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: olika :P
Vilken ögonfärg har du: blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej
Senaste låt du hörde: million faces
Vad gör du på helgerna: festar, är med polare :)

Puss Simone



Elin och jag

Kommentarer
Postat av: Erica

Sjukt fin blogg!

2009-04-09 @ 22:43:19
URL: http://erriiiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0