Fundering

Jag har tänkt på en sak, jag och Anna satt och diskuterade förut om oss människor. Är det så att vi gör allt för att vi är egoister ? Jag menar, skaffar vi oss vänner för att vi själva ska kunna ha roligt och dela med oss av våra stunder vi mår dåligt, har vi pojkvänner/flickvänner för att vi vill få kärlek av någon och kunna känna den underbara känslan? det är en tanke jag aldrig riktigt tänkt på innan. Nu på senaste tiden när jag haft det där i huvudet hela tiden känner jag mih taskig för nästan allt, fast jag har ju kompisar för att jag gillar dom och älskar att umgås med dom, är det egoistiskt, jag ger ju ändå dom något tillbaka, vänskap. Har ni någonsin funderat på det? Hur anser ni att det är ?

Puss Simone


Mitt öga

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolaste bilden!! <3

2009-04-22 @ 22:28:43
Postat av: Anna

Älskling då <3

2009-04-22 @ 22:50:52
URL: http://falken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0