JSM BRONS!

Woohoo :) efter allt som hände på kvalet lyckades vi ändå gåvidare till final och slutade med en tredje plats :) Jag har dock skadat min rygg, gör skit ont "/ men jag överlever som tur är :) Helgen har varit super och det har varit grymt fint väder i skåne !
Måste även säga ett stort GRATTIS till brommas herrlag, så jävla grymma dom är! Äger alla som fan ! :) Bra jobbat!

Nu sitter jag och Claudia i hennes bil påväg till stockholm igen :( vill verkligen inte komma hem till skola och skit igen, men claudia och golpar fyller år om två dagar och sen är det ju valborg så det är nice ! :D
det är bara 28 skoldagar kvar till skolavslutning nu skönt som fan ! :)
Juste nu när tävlingen är slut får jag äntligen äta godis igen :D Så nu sitter jag med en 200 grams marabou choklad med daim smak och en coca cola :), mumms  !

Hoppas ni har haft en lika super helg som jag, med fint väder, glada miner och härliga människor :)

Puss Simone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0