Riktigt konstigt!?

Jag förstår inte mig själv ibland. När man vill gilla någon som gillar än tillbaka kan jag bara inte få känslor för personen även om jag vet att den killen är grymt underbar och snäll och helt perfekt, men ändå kommer inga kärleks känslor :S Och när jag väl blir kär på riktigt i en kille pajjar det! I slutet av förra sommaren va jag lite halft på g med en kille, han bodde väl ganska långt bort men vi umgicks och sånnt iaf! Han var verkligen jätte snäll på alla sätt och vis men sen blev jag kär i en annan kille och jag sa inte ens något till han som jag vart på g med. Jag sket i honom och jag har varit skit dum mot honom också! Jag vet att han har gillat mig till och från och ändå har jag varit som jag varit mot honom, men som sagt jag hade käsleks känslor för en annan och nu när även de förhållandet pajja så inser jag att det borde vara den första killen jag ska gilla! Han är super snäll, trevlig och ja allt möjligt, han skriver alltid till mig och får mig att känna mig viktig på detta jordklot, han får mig att känna mig speciell, så säg mig varför kan jag inte bara bli kär i honom ist ?! :S 

Puss Simone 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Life's a bitch, nothin' you can do about it. Just try to enjoy it as much as you possibly can :D <33

2009-04-23 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0