Dagen har varit super.

Vaknade upp hos olivia som gjorde världens sötaaste och godaste middag för vårt tjejgäng igår ! Sedan drog jag och mötte upp Angelica, vi drog och sprang och sedan badade vi i alby :) Vi träffade även Niclas, Adam och Danne :P Självklart skulle dem putta i både mig och Angelica, bläh :P Sedan blev det fotbollmatch och jag var i samma lag som niklas och Danne, vi vann ju dåra ;) Angelica gick verkligen in för spelandet och kallade mig slyna som hennes motståndare XD(på skoj dåra) lite kul var det. och jag råkade visst sparka sönder adams ben, uppsi (a) Sedan tog vi moppen hem till Angelica och åt super god middag på hennes altan. Sedan drog vi till hennes pappa och nu sitter vi här och myser, med en varm choklad och en banan snart, mumma !



Gelic och jag efter en träning ;) , mycket nice, NOT !

Puss på er

Kommentarer
Postat av: angelica

kan inte annat än att hålla med dig om att det var en mysig dag ;) men jag måste bara rätta dig, MITT lag vann på fotbollen! :P but i like you anyway <3

2009-08-02 @ 22:12:05
URL: http://viarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0