Simone vill

Jag har alltid velat ha en killkompis/pojkvän som man verkligen kan snacka om allt med, som man känner bäst och som verkligen alltid finns där och tröstar och ställer upp! Det skulle vara en sån trygghet! Självklart har man massa tjejkompisar som alltid finns och som man verklgien kan snacka om allt med men de blir ändå en helt annan sak med killkompisar/pojkvänner. Jag har underbara killkompisar också men ingen som jag är så pass nära att kunna snacka om verkligen allt med och som man kan diskutera djupa personliga saker med! Den personen saknas i mitt liv!

Men som sagt, de finns några killkompisar som är nära den rollen, ni vet vilka ni är! Ni betyder mycket

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw, en sån hittar du nog snart ;)

2009-08-19 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0