Till Oscar

Ville bara säga att Oscar faktiskt är en väldigt nära vän till mig, och var väl mer än så för länge sen men iaf. Det är 7 års vänskap nu och de betyder enormt. Han är en av dom få killar jag verkligen inte skäms för någonting för. Jag kan vara knäpp och flummig utan att han tycker jag är dum i huvudet och jag kan ha seriösa djupa diskutioner med honom. Jag skulle kunna vakna upp helt nyvaken dödstrött, med morgonfrisyr och helt äcklig utan att han skulle bry sig om det och utan att jag ens skulle brytt mig om att han såg mig så. Han känner verkligen mig och mitt innersta jag och han finns faktiskt där för en! Alla gånger vi varit själva så har vi alltid snackat om personliga saker och han vet nog nästan allt om mig! Oscar kan man snacka, killar, kläder, smink, händelser, filmer, allt med och han lyssnar alltid och bryr sig verkligen om allt man säger även fast han tycker att jag pratar lite för mycket ibland! Hur som helst ska jag troligtvis hem till honom imorgon, saknar honom faktiskt! Och det får bara inte hända att jag tappar kontakten med honom! Inte för att jag tror att det skulle hända men ändå ! :) Han är en super härlig kille som kommer bra överens (stavning?) med alla. Han är nog min allra närmaste killkompis och de är jag glad för. Oscar du vet vad jag tycker och du vet vad vi lovat varandra ! ;) Du betyder.

Tack ! <3

Lite bilder på oscar och mig!












Intärn grej










Oscar


Oscar

Och ja tjejer han är singel så de är bara att köra ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0