Venne vad

Har funderat så sjukt mycket den senaste veckan, funderat över livet och allt! Tänkt tillbaka till hur det var förra sommaren då jag var tsm med Joel, allt vi gjorde tsm den sommaren och när allt tog slut, jag åkte till italien och träffade en kille där som jag sen va på grönan med och allt var verkligen bra! Sommar minnena från 2008 och alla personer man tappat så himla mycket kontakt med! Hur saker och ting var då, hur mycket man skulle vilja spola tillbaka och ändra! Det finns så sjukt många dumma beslut jag gjort det senste året! Saker jag aldrig skulle velat ha hänt! Visst man lär sig av allt man gör, men minnena svider när man tänker tillbaka. Jag saknar tiden för ett år sedan! Varför har jag då varit så dum nu, varför gav jag mig in i något som jag har lidit av hela det här året ? Och som jag fortfarande lider av? Jag vet inte hur jag ska hanskas med denna situation, men jag har gjort det förr så på något sätt måste jag väl klara det!




Kommentarer
Postat av: angelica<3

men för ett år sen kände du inte mig... :(

2009-08-02 @ 22:10:40
URL: http://viarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0