ÅHH :D

Claudia har landat nu och nu ska jag åka och träffa henne! :D som jag har längtat, jag är ju hennes wannabe, var det inte så ?! ;) haha XD

Iaf Niclas sov som sagt hos mig inatt och jag tvingade honom att titta på twilight, han säger att den suger :O Det är ju den bästa filmen någonsin!
Iaf idag började dagen med att jag mötte upp fredrik och oscar i hornstull och drog sedan till långholmen då söta angelica ringde och bad oss komma möta henne så det var bara att dra tillbaka igen :) sedan kom även golpar dit :D. Vi träffade också två killar där var av en av dom sög på att hoppa från höjd, typ mag plask, rygg plask, hand plas´k, jag vet inte vad? haha det visade sig iaf att dom skulle börja på samma gymnasium som mig :) trevligttrevligt. Drog iaf hem sen och åt en skit god middag med sanna och niklas :P. Och nu väntar jag på den brune claudia :D.

Puss

Bilder från dagen.


Niclas fotade mig.


Och jag honom.




Jag och oscar hälsade på vår Gamla skola, högalid


Vi badade nästan


Vi klätrade över till västerbron


Vi klätrade upp på bron


Och hoppade


Gelic :)


Gull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0