Bio/chill kväll

Gårdags

kvällen börja med att jag, golpar, olivia och claudia gick på bio så otroligt kul att vi fyra hittade på något tsm igen! Det var galet mysigt och filmen var grym! Kommer inte ihåg vad den hette men det det var en romantisk komedi! Efter bion drog vi hem till simon med lite folk. Vi chillade tog det lugnt och kolla på lite film, right ? ;) nja kanske inte riktigt, men det var trevligt. Nu ska jag iaf dra in till stan och shoppa lite och sedan dra på träning, sedan blir det förhoppningsvis en myskväll med min själsfrende claudia !


Claudia,jag och olivia


Claaudia, golpar och jag


Clau, golpar och olivia

Puss


 


Kommentarer
Postat av: Ryan

fan va söööööt du är simone :) ♥

2009-07-31 @ 17:10:04
URL: http://aniik.blogg.se/
Postat av: Gustav

Gud va ja saknar den korta tiden vi va me varann

2009-08-01 @ 21:55:24
Postat av: Gustav

Saknar er!

2009-08-01 @ 21:58:21
Postat av: Anonym

nauw tack :) <3

2009-08-03 @ 00:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0