Dålig uppdatering, förlåt!

Som sagt har jag varit borta ett tag nu, men äntligen är jag hemma igen :). Kom hem i tisdags och har bara umgåtts med kompisar och sånt :P. Tror ändå inte ni är så intreserade om vad jag har gjort medan jag varit borta ;) eller ?

Lite bilder från resan


Sanna och Niklas


Sanna, niklas och jag


Niklas och Sanna


Sanna, niklas och jag


En galet söt ko XD


Jag vid alestenar i kåseberga.


Riktiga vågor var det.





Sanna och Niklas






Niklas och sanna


En galet arg svan



En del av släkten


Söta hedda :)


Jag och Hedda :P



det var gaaalet mycket nyckelpigor !:O


Och galet mycket orädda äckliga saker



heta sanna ;)

HEDDA ÄR GALEN PÅ ATT FOTA !


















Som sagt hon är galet grym på att ta coola bilder!!


Rita kan hon också ;)


Hedda ritade även sig själv ;)


Och enligt henne så ritade hon mig här också !


Vi spelade även risk, jag och hedda förlorade ! :(


Hedda langar pose :)

Min kamera är ju så bra, right ? ;)

Puss på er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0