Edward Cullen!

Jag sitter och diskuterar med Fredrik på msn. Vi sitter självklart och diskuterar edward i Twilight, Gay jag vet men vi bryr oss inte ;). Ändå nu håller jag på med andra boken, vilken är hemsk! Men iaf, Asså jag fattar inte, tänk att ha en pojkvän som edward!? Asså herre gud, han är typ perfekt ! Det är verkligen galet! Thaha. Jag får drömma vidare !

Iaf åker till skåne imorgon, och längtar till kivik då jag ska träffa Hedda också :P. Whio ! Det ska bli roligt ! Tar iaf tåget hem på tisdag så blir väl själv hemma i stan nån natt till då "/. Tråkigt utan sällskap tycker jag allt! Kanske kan hitta någon vänlig själ att spendera nätterna med :). Jaja kommer iaf inte att ha någon data  vad jag vet, kanske kan fixa det får se :). Sen har vi ju ett födelsedagsbarn på fredag :D. Längtar till att kunna gratta honom sen när jag väl kommer hem igen :P. Jaja, tänkte lägga mig och läsa lite till nu :)
God natt!

Puss

(inga bilder fortfarande "/ )

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag har redan en pojkvän som är lika perfekt som edward =)

2009-07-23 @ 10:26:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Falk

Simone! :) tvåan är bättre jag läste ut den på en dag! :D Love it! <3 Miss you honey!

2009-07-23 @ 12:37:03
URL: http://falken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0