hannas land /mitt land

kom till landet idag, har varit på hannas landställe med elin i några dagar. Så sjukt jäkla roligt! Det har varit jag, hanna, elin, christian, max och simon. Vi har gjort allt från att boysen dränkte mig i herr parfym till att vi åkt vattenskidor och sprungit runt och skrämt varandra i hela deras hus XD. haha sjukt galt kul har det iaf vart! längtar redan tillbaka ! =D tack för de härliga dagarna!
Just nu sitter jag på landet och har dö tråkigt! saknar människorna där hemma och vill inget annat än att komma hem !

lite bilder från dagarna hos hanna


Jag och hanna


Elin,jag och hanna


Jag, christian, hanna och elin


Jag och christian


Jag och hanna


Christian, hanna, elin och jag


Elin, hanna och jag


Elin, hanna och jag


Elin, hanna och jag


Elin, hanna och jag


Elin och hanna


Elin och hanna


Hanna och jag


Jag


Elin, hanna och jag


Jag, hanna och elin


Jag


Hanna och jag


Hanna och jag


Max och christian


Max och jag


Hanna, simon (bakom hanna), christian, elin och max

Det var allt för nu :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0