Härligaste dagarna!

Har verkligen haft så galet kul de senaste dagarna! Har umgåtts med en massa kompisar, nya som gamla =) Träffade även Ellen som jag känt i 14 år nu =P.  Vi har alltid så sjukt galet kul asså! Och sen har jag då även varit med Oscar och Simon och Claudia. Så himla underbara männsikor! Kommer sakna alla dom så grymt mycket nu när jag ska åka till skåne och allt med gymnasiet och det. Det är iaf några som betyder galet mycket för mig! Tack ska ni ha med alla åren tillsammans, fler hoppas jag på (a)!

Lite bilder från dagarna.


Claudia badar på långholmen


Så himla fin bild =) (claudia)


Jag hoppade också i


Claudia och jag


Oscar och Simon fick för sig att hoppa från västerbron


Oscar och Simon


Oscar hoppar


Simon hoppa


Oscar


Oscar och Claudia


Oscar, Claudia och jag


Oscar, Claudia och Simon


Oscar, jag och simon


Claudia och jag


Claudia och jag


Claudia och jag


Jag och claudia


Oscar ? XD


Fullt normal ? NEJ


Simon, Claudia, oscar och jag

Sen gårdagen med käraste Ellen


Jag och Ellen


Jag och Ellen


Sötaste ellen :)


Finaste ellen =) <3

Allt för nu :)
puss

Kommentarer
Postat av: björne

lägg upp bilderna på facebook :)

2009-07-01 @ 18:13:21
Postat av: Claudia

haha, vaddå gravid tjej 93 med backslick XD

2009-07-01 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0