Hemma från "stan"

Kom precis tillbaka till landet från Katrineholm. Var inne i "stan" och shoppade lite. Jag skulle inte kalla det för stan direkt men det är väl deras stora shopping för dom som bor här. Skulle nog jemföra det med stockholms lugna kvarter. Visst det är väldigt mysigt och det finns vissa bra affärer här men det är inte i närheten av stockholms shopping. Fast på något sätt gillar jag nästan det här mer. Allt finns kvar i butiken och man känner ingen stress, man kan gå omkring och småkolla och man hittar ALLTID något här, tro det eller ej haha :) ska in om några dagar och stor shoppa :) får se om jag åker till tuna park i eskilstuna eller om jag åker in till katrineholm igen. Iaf det märks att såna här småstäder är lite efter, de kryllar med fjortisar här! Bläh!! Jaja. Jag köpte iaf två par skor, en väska och lite hårprylar.

Vad har ni haft för er idag ? :)



vad kan finnas här i ? you never know =)

Solen skiner fortfarande här och ska snart ut och grilla :) fast först lite chips, coola och halomi ost ute i det fina vädret.

 
Liten del av tomten på framsidan
(mamma på bilden)


Också en liten del av tomten, vårat ute föråd.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0