Hos Gusten

Gårdagen var sjukt nice! Jag och Claudia drog till Gusten då det började med att de bara var jag, gusten, claudai och fredrik. Vi chillade lite, Lyssna på musik ute på hans veranda och körde lekar på hans trampolin =) Efter ett tag kom Malin, hennes två kompisar och en tjejs pojkvän dit =). Vi hade super trevligt och grillade och snackade :) Sedan drog alla tjejerna förutom malin och vi stack och badade (Fredrik och Gusten badade) Det var super nice! Jag och Claudia drog hem senare och hamnade i någon party vagn med två 19 åriga tjejer som var så sjukt galet trevliga så vi satt och snacka med dom hela resan, det var galet kul! När vi väl kom till stationen vi skulle av på så ringde daniel mig och tvinga mig och claudia att åka till tanto för att träffa honom, så vi drog dit en stund och chillade med han och hans skit packade vänner ;), Någon patetisk kille som blivit dumpad av sitt på g och skulle dricka för att glömma hur lessen han var ! Både jag och Claudia var skit kissnödiga så vi drog hem till mig sen och satt på min balkong och snackade en stund. Super mysigt!

Lite bilder


Gusten och Fredrik


Fredrik kör sträckt salto med dubbel skruv :)


Gusten körde något skojjigt :)


Eric, två tjejer kommer inte ihåg vad dom hette, Malin och fredrik


Sötaste Claudia! :)


Minns inte deras namn, sött par var dom iaf :)


kommer inte ihåg hennes namn


Fredriks sjukt läskiga fot XD


Malin och någon :)


Jag lekte riddare ;)


Gusten, Fredrik, Claudia, Malin och jag


Claudia


Gusten och Fredrik badade


Malin :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0