Hur tusan ?

Igår somnade jag klockan 00.00, idag vaknade jag klockan 13.00, ja har sovit under dagen och jag är trött nu ?! :S. Hur kan de gå ihop ?
Jaja måst ändå gå och lägga mig tidigt, ska upp halv 7 imorgon :O Måste följa med in till katrineholm och laga bilen och köpa nästa twilihgt bok!

På tal om de så hade jag skummaste drömmen inatt :S. Jag drömde att Niclas en kille skulle sova hos mig fast jag bodde någonstans där jag aldrig varit förut. Och det var sommar men ändå skulle jag, han och hela min familj plus familjekompisar åka skidor. Sedan var det en liten tjej som blev skit bajsnödig och sket på sig. Sedan nästa åk jag skulle göra åkte jag rakt på hennes bajskorv och flög skit långt.Sen tappade jag lusten med att åka skidor men niclas fortsatte med min familj i typ två timmar till medan jag satt och vänta. Och när dom väl var klara så hade han blivit bästa kompis med min mamma ? Sedan skulle vi dra och köpa godis och helt plötsligt var jag hemma hos honom och han hade ingen säng i sitt rum och det visade sig att han var vampys. Haha snacka om konstig dröm XD.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0