Jag kan inte hjälpa det.

Det är inte så att jag kan påverka mina känslor för vissa personer. Din tid är förbi och det är bara att inse det. Du förstår väl själv att jag bara mår sämre om du skulle göra dig själv illa! Det Har gått ett år och jag har inga känslor för dig, jag kan inte hjälpa det och jag hoppas du inser det snart! Jag har gått vidare, vilket inte du verkar ha gjort. Jag vill inte såra dig, men sanningen är det rätta. Även fast du är en väldigt bra vän som jag alltid har kul med betyder inte det att jag inte skulle må dåligt ifall du gör ngt dumt mot dig själv! Det blir bara värre för både dig och mig! Du blir sur på mig så fort jag säger att jag inte vill ha dig mer än vän, men jag kan inte göra så mycket mer. Det skulle ju bara bli värre om jag ljög. Jag hoppas att du förstår det snart.


mitt öga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0