Kommer hem den 27e.

Hello :)
Är tillbaka på landet nu. Har kommit på att tiden går så himla mycket långsamare här än hemma! Jag var här två dagar innan jag åkte tillbaka till stan sist och dom två dagarna kändes mycket längre än den veckan jag var hemma XD. Jaja ska ju bara vara här idag och imorgon, Sedan åker vi till skåne :) Känns lite sorgligt att inte Claudia ska med eftersom hon följde med förra sommaren, men jag överlever nog :). Iallafall vår bil pajjade :O Så den ska in på lagning imorgon innan vi drar till skåne :P. Åh ska få träffa min älskade gammelmormor igen. Haha jag har upptäckt att hon också älsakar marabou daim :O Det där ligger nog i släkten ;).
Juste jag har läst ut twilight nu, vad ska jag göra :O. Är helt inne i den och typ förväxlar det med verkligheten XD nej inte riktigt men ändå. Fatta att ha en kille som Edward, det är nog alla tjejers dröm! Man kan ju alltid drömma ;). Men jag vet än som är bättre, you know who you are ;).
Jaja nu ska jag och brodern ut och springa! Behöver träna. Kanske ska köra på lite styrketräning också! Måste bli stark till italien!
Nu känner jag hur jag bara sitter och skriver en massa onödigt, inte bra! Men ni får ha det så bra allesamans. Och jag går att nås på min mob eftersom jag inte kommer ha någon data från och med torsdag ;). Och ja, båda mina mobiler funkar så ni kan nå mig på comviq luren, bra va ?! :)

Puss

Har tyvärr inte lagt in de nytagna bilderna på denna data ännu så ni får klara er med ett piss tråkigt inlägg utan bild!, förlåt "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0