Skåneland

Hello :)
Jag har som sagt inte haft tid med data under det senaste dagarna men är hur som helst i Simrishamn i skåne just nu. Sitter och myser inne i tältet :). Jag kom hit i tprsdags så har varit här i några dagar nu och imorgon åker vi till kivik där jag bland annat ska hälsa på Hedda och Hampus :). Min och min broders kompis. Ska bli kul. Idag har vi inte gjort så jätte mycket eftersom alla affärer har stängt på söndagar :O. Men har mest varit hos gammel mormor :). Så himla skön den människan är! Älskad av alla är hon!
Bilder och annat kommer på tisdag när jag kommer hem, hinner inte ladda upp allt nu. Detta blir  bara ett kort snabbt inlägg så ni vet att jag lever här nere i skåne :) Ni f¨år veta mer om min resa sen :P.

Käre Niclas har ju fyllt 17 nu också :D. Gjorde de i fredags, GRATTIS !  :) <3

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0