skönt att komma bort från verkligheten ett tag.

Jag är trött på hur du behandlar mig. Jag är ingen j*vla liten leksak du kan leka med, tröttna på, leka med, tröttna på! Jag accepterar inte det. Då kan du ist skita i mig helt, sluta ta kontakt och låta mig vara. Hellre de än att du är fram och tillbaka hela tiden. Du sårar mig bara ännu mer.  jag åker iaf iväg nu, ska bli riktigt riktigt skönt! Träffa nytt folk är precis vad jag behöver.

Och till dig daniel, förlåt om jag lät min aggretion gå ut över dig det var inte meningen och jag vill verklgien träffa dig snart igen! Ska tänka på det du smsa mig. Tack =)







lämna allt i stan och bara tänka på annat, precis vad jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Björnesmagasin

HEEEJ GULLET <3<3<3<33<

2009-07-09 @ 01:51:04
Postat av: Simpa

Kul simon ;P

2009-07-09 @ 12:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0