Söta Angelica!

Sitter nu och snackar med gelic i tele, hon ringde mig och stört böla vilket gjorde mig skit orolig. Så när hon väl kunde få fram några ord, så visade det sig att det var en spindel i huset som var större än en mugg och som var för stor för att döda med en sko. Så nu traskar hon runt med skor inomhus för ifall hon träffar på spindeln, och sova hemma kan hon inte heller ifall den skulle dyka upp. Så nu sitter hon och tröst äter ben and jerrys och hon måste snacka med mig i tele. Sötnosen då. :)

Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

hihi ääsch stackars mig (a)

men härlig bild du hittade :o

love<3

2009-07-31 @ 22:52:13
URL: http://viarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0