förlåt för dålig uppdatering.

Jag har haft fullt upp så har inte hunigt att blogga, det är ju sommar så dom flesta har väl ngt för sig :). På midsommar var jag iaf på martin timells landställe för andra gången. Det är super mysigt där och man blir så himla välkomnad när man kommer ! :) Jag var där med claudia och Olivia denna gång. Det är ju Olivias farbror :). Vi hade iaf skukt kul förutom att jag fick ont i magen under dagen och var tvungen att vila en stund :(. Jaja annars så har jag jobbat, det är ju sista veckan nu och sen har det inte hänt så mycket mera :)
Igår var jag och några ute på en hemlig plats, som vi upptäckte på vår skolavslutning, ni får tyvärr inte veta vart för vi vill kunna vara själva där :P. Super mysigt är det iaf ! :)

Lite bilder från gårdagen:


Golpar, Nellie, Oscar och Simon


Jag


Simon och jag


Golpar, Nellie, Oscar och jag


Nellie, Oscar och jag


Jag och Golpar


Oscar och jag


Simons as, Oscar och jag


Oscar, Simon, Jag och Nellie


Golpar. Oscar och Simon


Simon, Oscar, Nellie, Jag och Golpar


Oscar och jag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0