Första arbetsdan.

Fy tusan vad man blir trött efter 8 timmars jobbande :P Jobbar iaf för Einar Mattson helt okej, förutom alla spindlar man träffar på vet inte hur många gånger jag skrev av dom äcklig små krypen, jag får alltid gåshud och tårar i ögonen av att se en spindel dom är så himla hemska! Jag fick ringa pappa som fick komma och ta bort dom, och det har hänt flera gånger att jag ringt hem pappa från jobbet för att jag sett en spindel hemma, det finns nästan inget värre! usch! Iaf, så ska jag jobba i två veckor och jag började dagen med att åka och handla riktigt snygga kläder, NOOT! måste gå med byggarbyxor och einar mattson t-shirt :O inte för att jag är den som bryr mig så mycket men ändå, byxorna väger bly XD










Puss


Kommentarer
Postat av: THERESE

cool blogg :)

allt bra med dig?

2009-06-16 @ 00:11:19
URL: http://antiivirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0