OJ!

Kan ju säga så här att ibland märks min blonda hjärna ! X) jag och golpar solade ju idag men jag tänkte inte riktigt till utan tänkt men vadå 20 min är väl inte ett dugg mycket och en kräm som förstärker brännan är ju bara bra ! inte tänkte jag på att de varit vinter och jag inte soat mkt alls XD så nu kan jag inte nudda min hud och jag har typ samma färg spm en tomat, misslyckat! ONTONTONT !
jaja nu är jag hemma hos Golpar, jag tränade inte eftersom jag varit sjuk men va där och tittade, filmade, fotade och häjjade :)
Golpa är i duschen nu så passar på att blogga lite medans ;) skriver mer om ett tag troligtvis annars får ni nöja er med de här inlägget för kvällen :) Och ja jag ska sova hos Golpar ;)

Puss Simone

Claudia och jag i italien 08

Kommentarer
Postat av: lillasyster

okej, jag läser teknik - ekonomi, andra året, fast skulle jag välja nu hade jag nog valt nån blandning mellan sam-ekonomi och sam-beteende, älskar beteende ämnena, men det går bra ändå. Man vet ju inte vad man vill innan det är försent :P men försök inte tänka på det så mkt, ta vad som känns bäst. :) lycka till!

2009-03-25 @ 21:27:41
URL: http://mshellstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

oj nu blev det fel namn ! :P skrev till min syster förut och glömde ändra! haha !

2009-03-25 @ 21:29:07
URL: http://mshellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0