Aldrig känt mig lyckligare !

Idag när jag kom hem från skolan var både Niklas och Sanna här! asså jag har saknat dom så sjukt jäkla mycket, jag såg sanna först så jag bara sprang och hoppa på henne och hon blev lika glad hon :P asså åh vad jag saknat dom!! Dom betyder verkligen så galet mycket för mig, jag kan snacka om allt med dom och dom lyssnar och hjälper mig!! Går inte att ha en mer underbar bror och brors flickvän! Nu kan jag sitta varje kväll inne hos honom och snacka och bara spela gitarr och mina och sannas fikastunder har jag saknat ! Asså åh vad lycklig jag blev när jag kom hem och bara fick slänga mig i famnen på dom !::D :D :D, plus att dom shoppat till mig, fick tre par skor, snyggaste gladiatorskorna som är handgjorda med äkta läder och finns att köpa på bara ett ända ställe i världen :) och sen fick jag ett par låga converse och ett par vita pumps :) Tyvärr han jag bara vara med dom en timme för att jag sen skulle iväg på träning och nu så har dom åkt till sanna så kommer inte få träffa dom på en vecka till ungefär :( åhh !! Juste mamma kom hem idag också :D hon har varit i polen, fast bara i några dagar hon skulle hålla en internationell föreläsning inom sjukvården på engelska :P haha. Men det hade tydligen gått väldigt bra :) och av henne fick jag även en tröja, tackar :) Och nu ska jag få lite pengar som jag ska köpa vårkläder för :) wooooho !

Puss

(bilder på sakerna kommer imorgon)


uffig bild på mig för två år sedan XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0