Bilder :)

Woho nu är bilderna överladade :P måste bara säga en sak som ni redan vet älskar jag Niclas parfym och claudias bror hade samma så va tvungen att spruta ner mig i den, men till min besvikelse så luktade den inte alls lika gott på mig som på niclas ! :( Aja den passar bäst på niclas :D och på tal om honom så saknar jag honom :)
Iaf, här får ni lite bilder från ikväll.


Jag och Claudia


Söta fina Claudia :)


Claudia :)



Jag


Jag


Jag


En sekund senare gick jag rakt in i stolpen XD


Precis innan vi skulle gå fick claudia för sig att ta bort nagellack på tårna XD


Vår glamorösa middag, mumms :D

Puss
( det kommer mer senare )

Kommentarer
Postat av: sandra

jodå :) gjort ikväll?

2009-05-10 @ 00:08:56
URL: http://ffalk.blogg.se/
Postat av: Mårten ;)

För er som inte känner denne bloggare så kan jag berätta att simone är i princip den enda tjejen i världen som passar i hög midja XD <3

2009-05-10 @ 00:52:02
Postat av: Aaliyah katten ♥

najs outfit:)

2009-05-10 @ 00:54:13
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0