Dagen i bilder (osminkad)


Golpar och jag


Gull

Jag, nellie och claudia


Malou och jag


Emma och jag


Emszan och jag


Emszan och jag


Emszan jag och emma :)


schtekar max och emszan ;)


Josse och jag


Och de alltid lika glada nathalie och stina :P


Simon och jag


Jag


Natta och jag på trädslöjden :)


Stina och jag på träslöjden:)

Och så var jag och oscar ute i tanto och på promenad ...





Jag och Nellia ( nellie va med en snabbis )


Jag


Oscar


Oscar och jag


En blomsterfåtölj XD


Oscar och jag, lite mobbade XD


Jag


Oscar och jag


Oscar


jag


jag , ? XD


Jag, de blåste som tusan!


Oscar



Oscars och mina fötter :P


oscar

Lite smått från dagen, och nu är jag hemma hos mig med nellie och en 14 månaders bebis, skit söt :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Gullää

hahaha, otroligt nödig bild på mig vid skåpet ;D

mojj bijen ;)

2009-05-08 @ 21:38:46
Postat av: Simone

Thaha :P

2009-05-08 @ 22:06:04
Postat av: Claudia

det var ju en nö(r)dvändig bild på mig, ta bort den

2009-05-08 @ 23:26:22
Postat av: Claudia

helt seriöst så måste du ta bort bilden XD

2009-05-09 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0