Galnaste idroottslektionen ever XD

Det hela började med att vi fick reda på att vi hade vikare, dom flesta tänkte yes vad skönt medan några av oss inte alls ville, men med ett fejkat leende på läpparna gick vi till idrotten och hoppades på att vi skulle få någon rolig vikarie, till vår förvåning kom det en gammal tjej som skulle ha oss :S, hur skulle detta gå?
Jo det börjar med att Ebba och Johanna inte skulle vara med och var då tvungna att gå på promenad och det var strängt förbjudet att ha mobilen med så de var tvungna att lämna mobil och väska inne i salen, vikarien kollade även noga igenom deras väskor så att dom inte smugglade med mobilen på promenaden. Sedan kommer jag in och säger att jag inte kan vara med eftersom jag opererat mig och får ännu inte anstränga mig, då säger hon nåja du får väl sitta på bänken, sedan höjde hon rösten och typ skrek, JAG HATAR MOBILER, TA UNDAN DEN GENSAT !! Så jag stoppade den i jackfickan. Sedan var det Nellies tur, som då glömt idrottskläder, men det vågade hon förstås inte säga så hon skyllde på att hon precis varit sjuk och även hon blev iväg skicka på promenad och jag erbjöd mig att följa med. Sedan kommer ellinor och maria in som dom va lite halft sjuka, ja dom fick gå hem! Sedan skrke hon lite på resten av klassen av olika anledningar medan vi andra gick ut i omklädningsrummet, och låtsades gå på promenad. Vikarien sa även att hon skulle anmäla oss om hon kom på att vi inte gått på promenaden så vi vågade inte visa oss inne i salen för henne. Så fort dörren åkte upp sprang vi alla in i dusch rummet, men de droppade bara in fler och fler tjejer från klassen till vårt omklädningsrum så tillslut va vi runt 10 st där inne och vi alla sprnag in i duschen varje gång hon öppnade dörren. Och första gången fick jag sån panik att jag råkade komma åt duschknappen och blev då helt dyngblöt! Det var även några fler som var klantiga nog att göra samma sak! Vi hade riktigt panik varje gång dörren flög upp, tillslut sprnag vi alla ut ur omklädningsrummet och drog hem, vilket hon hotade med att hon skulle anmäla oss XD haha, asså shit vad kul det var. Hon var helt jäkla galen den där kvinnan asså! Så nu sitter jag här hemma helt genomblöt och mysig ;)

Haha Puss på er


Jag i duschen XD

 
När vattnet spruta XD


Stina och natta gömmer sig i duschen


Jag snubbla när jag fick panik och skulle springa XD


Emma och jag gömmer oss


Nellie hade hål i byxan


Jag hade hål i strumpbyxorna


Jag fick hål i min kjol när jag hela tiden sprang för att gömma mig


Och på tal om att flugor kan flyga, så ser simon r s skåp ut såhär just nu, storförsäljning av chiquita drycker ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag påstår inte att de är onda. Bara att de behöver vettigare föräldrar eftersom deras eget omdöme inte verkar vara så bra

2009-05-11 @ 15:56:48
URL: http://lililoli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag påstår inte att de är onda. Bara att de behöver vettigare föräldrar eftersom deras eget omdöme inte verkar vara så bra

2009-05-11 @ 15:56:51
URL: http://lililoli.blogg.se/
Postat av: emma,

fina kläder du har! kolla gärna in min blogg:)

2009-05-11 @ 15:59:44
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: Gulliis

hahaha klockrent ! xD Lagom galen dag sådär ;)

2009-05-11 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0