hahaha

Min broder skulle kommit hem idag från thailand ...   Trodde vi. Så jag och pappa åker dit imorse, sitter och väntar i två timmar men han kommer inte. Tillslut gick vi fram till informationsdisken och frågar när hans plan ska landa. Killen i informationen säger då att dom inte kan hitta planet vilket gjorde oss väldigt oroliga, mamma va nära att åka hem från polen för detta (lite överdrivet men aa) så jag och pappa åker trötta och oroliga tillbaka hem, men tänker ändå att det är niklas som tappat bort sig och sagt fel till oss eller hoppat på fel flyg eller nått liknande XD Men så komemr vi hem och då hade pappa fått ett mail av sanna (niklas flickvän som också är med på deras resa) där det stod att dom skulle landa då men kunde bli lite sena kanske så jag och pappa åker tillbaka till arlanda så försöker vi se om deras flyg kommer snart men inget visas på tavlan så vi gick fram till informations disken igen men dom hittar fortfarande inte planet, tillslt börjar killen bakom disken garva och säger då att det är fel dag! XD Flyget kommer imorgon.  Så denna dag har jag sspenderat i bilen helt i onödan XD Kul, NOT!

Puss

Några bilder från deras resa :


Brodern min


Bror


Sanna


Sanna


Schteekar brodern


Havet vid deras första hotell


Sanna


Niklas


Niklas


Stranden vid bergen man ser på några bilder ovanför



Sanna goes wella reklam




Kommentarer
Postat av: lollo

hahahahh xD

2009-05-18 @ 20:24:35
URL: http://frestande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0