Min broder från samma moder

Åh så skönt att honom hemma igen :), denna dag har jag i stort sätt varit med honom och sanna, och nej jag är ingen jobbig lillasyrra det är dom som kommer in till mitt rum eller som kommer och knackar på och frågar om jag vill kolla på film med dom eller följa med på promenad eller något liknande, det är inte jag som klänger :) iaf, har haft största diskutionerna med dom idag :) love it, plus att jag nu får låna deras ny inköpta stålsträngsgitarr dom köpt :) niklas kom in med den till mitt rum idag och sa att jag får ha den tills jag köper mig en ny :P

Tack :)

Puss


Gelic och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ en fråga :) tack !

2009-05-24 @ 18:10:34
URL: http://schaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0