så himla äckligt!

Jag vaknade imorse av att jag hade skit ont i min mun, efter operationen igår, så jag satte mig upp, då var hela jag och min säng ner blodat. Hela mitt lakan vid mitt huvud var nerblodat, hela min kudde va blodig, hela mitt ansikte var ner blodat min hand var helt nerblodad. Det var inte så speciellt mysigt! Precis då kom mamma in och sa oj allt är blodigt :S. uschuschusch. Sen fick jag en tablett och somnade sedan om igen, vaknade för inte så länge sen och mådde skit illa av all blodsmak jag haft i en halv dag och en natt! Jag får egentligen inte skölja min mun men jag var tvungen höll på att spy verkligen! Usch vad jag aldrig mer vill göra om nån sån operation, inte i munnen iaf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0