studiedag imorgon

Claudia har somnat och ligger och andas tungt, själv sitter jag och snackar med Niclas och Tobbe på msn, det är nice :)
Niclas skickade några bra låtar till mig :P och måste bara säga att han har världens godaste parfym, det är någon armani parfym vet inte vad den heter men tipps till er killar iaf ;) flaskan är svart tror jag. Jag skulle kunna sniffa ihjäl mig av den, haha :P
Iaf ska nog försöka sova nu jag också och hoppas på att min mun mår ännu bättre imorgon :P börjar iaf kunna svälja lite bättre nu, sen ska ju stygnen bort på tisdag! , och min brorsa kommer hem om 12 dagar :D längtar så grymt mycket!

Puss på er


Osminkad



En av låtarna jag fick av Niclas, så himla skön :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Likepink

åh tack så mkt:D din blogg var super fin!

2009-05-07 @ 10:46:29
URL: http://likepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0